کد خبر: ۹۶۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۵۴
باشگاه پرسپولیس در توضیح و شفاف‌سازی واگذاری این باشگاه، اطلاعیه‌ای عجیب را در سامانه کدال بارگذاری کرده است.

عکس| اطلاعیه عجیب در مورد واگذاری پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آخرین روزهای سال 1402 به ایستگاه پایانی خود می‌رسد. وزارت ورزش و مقامات بالادستی سخت در تلاش هستند تا پیش از ددلاین تعیین شده در تاریخ یازدهم فروردین، کار واگذاری سرخابی‌ها را نهایی کنند.

به نقل از ورزش سه در همین راستا روز گذشته بود که نامه‌ای با امضای محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور منتشر کرد که او تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تعیین مالکان جدید باشگاه پرسپولیس را به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ کرده است.

بر اساس این مصوبه، معادل ۸۰ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر بابت رد دیون و سایر تکالیف دولت واگذار می‌شود.

 

اما امروز باشگاه پرسپولیس جهت شفاف سازی و افشای اطلاعات درخصوص تغییر سهامدار عمده، نامه‌ای را در سامانه کدال بارگذاری کرد که طی آن آمده است این واگذاری طبق مصوبه هئیت محترم دولت و ابلاغیه معاون اول محترم رئیس جمهور می‌باشد که در سایت‌های خبری منتشر شده و تاکنون رسما به این شرکت ابلاغی صورت نگرفته است.

2000233

موضوعی که می‌تواند در نوع خود عجیب و منحصر به‌فرد باشد. در این نامه آمده است که 80 درصد از سهام باشگاه به سه نهاد سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذار شده است و وزارت ورزش و جوانان که پیش از این 90 درصد مالکیت پرسپولیس را برعهده داشت، اکنون تنها 10 درصد از سهام سرخ پوشان را در اختیار خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: